به مشاوره نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید

ارتباط از طریق واتساپ و دایرکت (0912) 9562639

ساعات کاری همه روزه 10:00 الی 18:00 (تعیین نوبت با هماهنگی قبلی)

گروه پزشکی الماس
مرکز پزشکی الماس » تزریق زیبایی » تزریق ژل خط خنده
مدت زمان مطالعه۶ دقیقه

تزریق ژل خط خنده

خطوط خنده نشان دهنده یک زندگی سرشار از شادی است. اما با افزایش سن، این خطوط عمیق تر شده و باعث می شوند که شما پیرتر از سن واقعی خود به نظر برسید. هیچ کس نمی تواند به طور کامل از تاثیرات پیری فرار کند. اما با انجام دادن برخی کارها می توانید از بروز علائم زودرس پیری جلوگیری کنید و یا حتی خطوط و چین و چروک های آزار دهنده‌ای که هم اکنون در صورتتان وجود دارند را از بین ببرید. در این مقاله همه چیز درباره تزریق ژل خط خنده را بیان کرده و بهترین مرکز برای تزریق ژل خط خنده در تهران را معرفی می کنیم.

خط خنده چیست؟

خطوط خنده چین و چروک هایی هستند که در اطراف دهان ظاهر می شوند. ممکن است در نزدیکی چشم ها نیز ظاهر شوند و همانطور که از نام آن پیداست، هنگام لبخند زدن برجسته تر می شوند. خبر خوب این است که با یک روش ساده می توان این چین و چروک ها را از بین برد. ما در کلینیک x با ارائه جدیدترین خدمات تزریق ژل، خطوط خنده شما را درمان می کنیم.

خط خنده به چه علت ایجاد می شود؟

با افزایش سن، چهره ما اثرات حرکات و حالت های مکرر صورت، گرانش و قرار گرفتن در معرض آفتاب را آشکار می کند. نام علمی خطوط لبخند که از کنار دهان تا بینی ایجاد می شود، چین بینی-لبی است که ناشی از حرکات و حالات مکرر صورت می باشد. متاسفانه اگر فرد بسیار خندانی باشید، این خطوط برجسته تر خواهند بود.

خطوط خنده از حدود 25 سالگی ظاهر می شوند و با افزایش سن بیشتر نمایان می شوند. روند پیری می تواند منجر به کاهش کلاژن پوست، اسید هیالورونیک و الاستین شود. این عناصر یک سیستم پشتیبانی طبیعی ایجاد می کنند و باعث می شوند پوست جوان و زیبا به نظر برسد. با از بین رفتن این عناصر، پوست شروع به اویزان شدن می کند و خطوط و چین و چروک های عمیقی روی پوست پدیدار می شوند.

تزریق ژل برای درمان خط خنده چگونه انجام می شود؟

قبل از تزریق ژل، یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص خواهید داشت. این مشاوره به شما کمک می کند تا از مناسب بودن روش درمان اطمینان حاصل کنید، موارد منع را در صورت وجود شناسایی می کند و در مورد نتایج مد نظرتان بحث خواهید کرد.

تزریق ژل حاوی ماده طبیعی هیالورونیک اسید به درم (لایه پوست) در نقاطی از صورت که قبلا روی ان توافق شده است، انجام می شود. محل تزریق به مورد درمان شما بستگی دارد ( چین و چروک یا خطوط ). کارایی نتیجه نهایی نیز به میزان ژل استفاده شده بستگی دارد.

بعد از تزریق ممکن است خراشیدگی کوچکی احساس کنید اما این دردناک نخواهد بود. نتایج برای خطوط لبخند فوری است و پزشک بعد از تزریق دستور العمل های لازم را در اختیار شما می گذارد. ممکن است در محل تزریق درد یا کبودی داشته باشید اما بعد از 24 تا 48 ساعت رفع می شود.

خبر خوب این است که این تزریق کاملا برگشت پذیر است و در صورت عدم رضایت از نتایج حاصله می توانید پس از چند دقیقه دوباره به ظاهر قبلی خود باز گردید.

تزریق ژل خط خنده تهران

درمان خط خنده تا چه اندازه موثر است؟

ژل خط خنده پوست شما را بلافاصله حجیم و پر می کند و پوست شما با ظاهری جوان بازیابی می شود. اثربخشی درمان با توجه به مقدار ژل مورد استفاده، شرایط پوست پیش از درمان و نتایج به دست امده تعیین می شود.

این درمان دائمی نیست و حدود 6 تا 12 ماه ماندگار است. پزشکان ما به شما اموزش می دهند که چگونه این زمان را به حداکثر میزان خود برسانید. ممکن است توصیه هایی در مورد استفاده از ضد افتاب و سیگار نکشیدن به شما بشود.

ایا تزریق ژل امن است؟

به علت ماهیت طبیعی اسید هیالورونیک از ان برای ساخت ژلهای پوستی استفاده می شود و احتمال واکنش ایمنی (آلرژیک) بعید است. برخلاف نمونه قبلی آن که از ژل های حاوی کلاژن گاوی استفاده می شد، ژل های بر پایه هیالورونیک اسید کاملا امن هستند. امکان پیش امد های احتمالی و واکنش های ناخواسته نیز وجود دارد، با این حال پزشکان ما در جلسه مشاوره پیش از درمان تمامی این اطلاعات را در اختیار شما خواهند گذاشت. در صورتی که می خواهید همزمان با از بین بردن خطوط خنده، بخش های دیگر صورت خود را نیز جوانسازی کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از تکنیک جوانسازی چهار بعدی است.

بهترین راهکارها برای کاهش خطوط خنده

یکی از مهمترین عوامل جلوگیری از ایجاد خط لبخند، ترک سیگار است. سیگار کشیدن باعث تجزیه کلاژن موچو در پوست اطراف دهان می شود و منجر به تشکیل خط می شود. کلاژن یکی از اجزای ساختاری پوست است و از دست دادن آن باعث ایجاد خط می شود.

علاوه بر این، استفاده از ضد آفتاب مناسب می تواند اثرات پیری را به حداقل برساند. قرار گرفتن در معرض آفتاب اساساً علت اصلی آسیب پوستی است. اشعه ماورا بنفش می تواند به پوست نفوذ کند و تولید رادیکال های آزاد باعث تجزیه کلاژن و الاستین می شود. پوست کم آب باعث برجسته تر شدن خطوط و چین ها می شود.

تزریق ژل خط خنده چه مزایایی دارد؟

با این که نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد، ژل های پوستی به طور کلی مزایای زیر را فراهم می کنند:

  • افزایش کلاژن در پوست، که به جمع شدن ناحیه مورد نظر کمک می کند
  • افزایش حجم در اطراف ناحیه دهان
  • “لیفت” کلی پوست
  • ایجاد ظاهری نرم و لطیف برای پوست
  • حداقل عوارض جانبی
  • نتایج فوری
  • در صورت تمایل می توانید بعد از تزریق از لوازم ارایشی استفاده کنید

خطرات و عوارض تزریق ژل های پوستی

متخصصان پوست اعتقاد دارند که تزریق ژل روش بهتری نسبت به انواع جراحی هاست زیرا به ندرت خطر عفونت، خونریزی و سایر عوارض جانبی را که جراحی ها دارند، ایجاد می کند. با این حال، مهم است که بدانید ژلها هنوز هم می توانند عوارض جانبی جزئی ایجاد کنند. این عوارض معمولا طی دو روز از بین می روند اما در صورت بروز هر گونه مشکلی با پزشک خود تماس بگیرید.

  • کبودی در محل تزریق
  • ورم
  • سرخی
  • خارش

عوارض جانبی نادر عبارتند از:

  • خون ریزی
  • اسیب دیدن رگهای خونی
  • عفونت
  • جای زخم
  • نکروز (مرگ بافتی)
  • ضایعات آکنه مانند

بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز عوارض این چنینی مراجعه به بهترین مرکز تزریق ژل خط خنده در تهران و در نتیجه دریافت خدمات با کیفیت با استفاده از مواد مرغوب است. تزریق ژل

https://health.clevelandclinic.org/how-to-smooth-away-laugh-lines-with-or-without-surgery/

https://www.omniya.co.uk/smile-line-fillers/

دکتر حسام الدین هاشمی

گروه پزشکی الماس

مرکز لاغری، پوست و مو
با مدیریت جناب آقای دکتر حسام الدین هاشمی در تهران اداره می شود و در امور زیبایی و جوانسازی سابقه بسیار درخشان و قابل توجهی دارد.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
جوانسازی با طب سوزنی

جوانسازی با طب سوزنی

جوانسازی صورت با روش های زیادی امکان پذیر است. از جمله این روش ها می‌توان به تزریق بوتاکس و تزریق فیلر...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *