به مشاوره نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید

ارتباط از طریق واتساپ و دایرکت (0912) 9562639

ساعات کاری همه روزه 10:00 الی 18:00 (تعیین نوبت با هماهنگی قبلی)

گروه پزشکی الماس
مرکز پزشکی الماس » تزریق زیبایی » نکات کلیدی برای انتخاب بهترین مرکز زیبایی
مدت زمان مطالعه۳۲ دقیقه

نکات کلیدی برای انتخاب بهترین مرکز زیبایی

امروزه انجام خدماتی که برای سلامت پوست مو ارائه می شوند در سالن های آرایشی هستیم که متاسفانه با شعار بهترین مرکز زیبایی نسبت به انجام امور غیر تخصصی در زمینه پوست مو و زیبایی اقدام می نمایند . تعداد بیشماری از سالن ها و مراکز وجود دارند که با تبلیغات غیرواقعی و ترغیب مشتریان با هزینه ای بسیار اندک خدماتی ارائه می نمایند که مراجعین عزیز را دچار مشکلات فراوانی می نماید که اولین آن پرداخت ضرر های مالی فراوان و از دست دادن کیفیت پوست و مو می باشد .

به طور کلی مراکز زیبایی با داشتن مجوز از وزارت بهداشت و زیر نظر پزشکان متخصص در این زمینه ارائه خدمات می نمایند که در زیر عمده ی خدمات آن ها به طور مختصر توضیح داده شده است . یک مرکز زیبایی شامل بخش های مختلفی است که به طور عمده خدمات زیر را ارائه می نماید :

انجام تزریقات زیبایی

مراقبت های مو

لاغری و تناسب اندام

جوانسازی پلک

ویژگی مراکز زیبایی معتبر

همانطور که اشاره شد ، امروزه مراکز بسیاری شروع به فعالیت در زمینه پوست ، مو و زیبایی نموده اند که مدعی انجام خدمات به بهترین شکل ممکن هستند ، همچنین این ادعا مبنی بر آن است که در انجام انواع عمل های زیبایی مهارت داشته و با کمترین هزینه می توانند بهترین کیفیت را ارائه دهند! انجام خدمات پوست و تزریقات زیبایی پای خود را به سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نیز باز نموده است و از این طریق پیشنهادات جالب با هزینه های مختلفی به عموم مردم ارائه می شود . از این میان انتخاب برای افرادی که تمایل به انجام خدمات پوستی و یا زیبایی دارند مشکل خواهد شد و البته قدرت اطمینان نیز کاهش می یابد چرا که با سردرگمی که ایجاد می گردد امکان انتخاب درست صلب خواهد شد . اما باید دقت داشته باشید که در انتخاب بهترین مرکز زیبایی باید دقت کافی را داشته باشید و به ویژگی هایی که حائز اهمیت هسند اهمیت ویژه ای دهید .

یک مرکز زیبایی معتبر دارای ویژگی های زیر می باشد :

وکتور چهره

  • سابقه کار و تجربه در حوزه کلینیک زیبایی باشد
  • سطح تحصیلی دکتران و متخصصین این مجموعه بالا باشد
  • تخصص و تجربه ی کافی در زمینه زیبایی پوست و مو داشته باشند .
  • از دستگاه های پیشرفته و به روز برای ارائه خدمات استفاده نمایند .
  • فضای کافی و بهداشت مجموعه به طور کامل رعایت شود
  • هزینه خدمات معقولانه و منصفانه باشد
  • از بهترین برند های روز دنیا استفاده و کالاهای مرغوب را خریداری نمایند .
  • رضایت مشتری ها و مراجعین این مجموعه زیاد
  • همکاری و برخورد مناسبی داشته باشند .
  • مشاوره های صادقانه قبل از انجام خدمات ارائه نمایند

اما موارد دیگری نیز حائز اهمیت است که در ویدئو ارائه شده می توانید با آن آشنا شده و در زمان مراجعه به مراکز زیبایی و با کلینیک ها به آن دقت ویژه داشته باشید .


داشتن تخصص و تجربه

عکس کارتونی دکتر

تخصص و تجربه در زمینه انجام امور پوستی و زیبایی یکی از مهم ترین موارد است که در وهله ی اول باید به آن توجه کنید ، متخصص مربوطه باید به خوبی آناتومی چهره و نحوه ی ایجاد تغییرات را به صورت کاملا حرفه ای و با تکیه بر تجربه ای که در این زمینه دارد انجام دهد . دقت داشته باشید که ایشان در زمان معاینه به خوبی طبق استاندارهای زیبایی شناسی مشاوره های لازم را به شما ارائه و تغییرات لازم را برای ایجاد ظاهری زیباتر از قبل در نظر بگیرد .

افرادی که نیاز به تغییر در ظاهر صورت دارند می توانند توسط متخصصین پوست و زیبایی مشکلات ظاهری و پوست و مو را برطرف نمایند.


داشتن مهارت و سلیقه


تسلط بر علم زیبایی شناسی و البته ذوق هنری پزشک باعث می شود که نتیجه ی انجام امور زیبایی به خصوص در زمان تزریق ژل و بوتاکس و انجام زاویه سازی صورت بسیار زیبا و مورد پسند قرار بگیرد .

از این رو داشتن مهارت کافی و البته سلیقه ی طراحی چهره بر اساس المان های زیبایی شناسی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در زمان انتخاب مرکز زیبایی به آن دقت داشته باشید.زمانی که پوست و مو دچار مشکلات مختلف می شوند، متخصص به کمک داروها و درمان های تکمیلی به رفع مشکلات می پردازد. انتخاب صحیح شما می تواند در تسریع روند درمان بیماری های این حوزه کمک بسیار زیادی نماید. یک متخصص پوست خوب با استفاده از جدید ترین تکنیک ها و دستگاه های مربوطه به درمان مشکلات شما خواهد پرداخت.

عکس صورت

جراح باید با تکیه بر تخصص و تجربه ای که دارد ، ذوق هنری و سلیقه خود را نیز برای ایجاد بهترین نتیجه ممکن برای متقاضی به کار گیرد . آگاهی از علم زیبایی شناسی کمک می کند که جراح، چهره شما را را متناسب با سایر اعضای صورت تغییر دهد و با توجه به موقعیت چشم، لب ها و گونه تغییرات لازم را ایجاد کند .

امروزه انجام امور زیبایی با کیفیت و هزینه های مختلفی ارائه می شود که انتخاب بهترین مرکز زیبایی را برای افراد با مشکلاتی همراه می سازد. بسیاری از خانم ها و آقایان به دنبال راهکاری برای انجام نیاز های زیبایی و مراقبتی هستند اما از میان گزینه های موجود برای انتخاب مراکز زیبایی دچار تردید و سردرگمی می شوند .


رضایتمندی بالا و نمونه کار های موفق

وکتور لایک

مرکز منتخب از جانب شما باید نمونه کارهای موفق با میزان رضایتمندی بالا داشته باشد . از این رو دقت و توجه شما برای انتخاب جراح و یا پزشک با مشاهده نمونه کارها و البته مصاحبت با افرادی که نزد ایشان عمل زیبایی انجام داده اند کمک بزرگی به شما می نماید . جراح باید با مخاطبین خود در شبکه های اجتماعی و وبسایت صادق باشد و نمونه کارهای واقعی ، بدون ایجاد تغییرات ویرایشی درج نماید تا شما بتوانید با ملاحظه و دقت در نوع عملکرد ، نسبت به انتخاب ایشان تصمیم بگیرید .

بررسی میزان رضایتمندی مراجعین نیز جزو مواردی است که در زمان مراجعه برای مشاوره جوانسازی و یا تزریق بوتاکس به شما کمک می کند .

مورد دیگری که هنگام انتخاب مرکز زیبایی در تهران باید مد نظر داشته باشید، خدماتی است که از جانب این مرکز ارائه می شود . به طور کلی یک مرکز زیبایی خوب و با تجربه کلیه خدمات مورد نیاز مراجعین را ارائه می نماید و سعی بر این دارد که در یک مرکز به صورت جامع و کامل نیاز های بیماران و مراجعین برطرف شود .
به خاطر داشته باشید که هر مرکز با توجه به خدماتی که انجام می دهد، از تجهیزات متنوعی برای انجام عمل های زیبایی و امور درمانی استفاده می کند. بنابراین اگر به دنبال مجهزترین کلینیک پوست و مو هستید، سعی کنید از نام برند و سال ساخت دستگاه های مورد استفاده، مطلع شوید.



ارائه مشاوره صادقانه


همیشه رضایت مراجعین در گروه نحوه ی ارتباط با ایشان و شیوه ی ارائه خدماتی است که از ما انتظار دارند ، باید دقت داشت که از این طریق می توان در کسب مشتریان جدید و ایجاد اعتماد در افرادی که مشاوره دریافت می نمایند موفق بود . ارائه مشاوره صادقانه در زمان مراجعه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، بهترین مرکز زیبایی جایی است که به شما وعده های دروغین نسبت به انتظارات شما ندهد و البته با ارائه توضیحات کامل در خصوص خدمات زیبایی سعی بر این دارد که به طور منطقی و تا میزان قابل انجام شما را به هدف برساند .

در ویدئو ارائه شده رضایتمندی مراجعه کننده عزیز برای دریافت خدمات لاغری موضعی را مشاهده می نمایید . برای انجام خدمات لاغری موضعی بعد از معاینه دقیق و البته آنالیز اندام و توده بدنی ، تعداد جلسات لازم با تعیین نسبی موفقیت را اعلام نماید و از به کار بردن لاغری در یک جلسه و یا از بین بردن چربی در یک هفته بپرهیزد . چرا که موردی مانند لاغری موضعی نیاز به جلسات مختلف و البته رعایت برخی از نکات از جانب فرد متقضی دارد تا بهترین نتیجه به ایشان اعلام شود .

عکس متحرک با لوگو اینستاگرام



راه های انتخاب مراکز زیبایی


به کمک روش های که در ادامه به شما معرفی می نماییم ، می توانید دقت بیشتری برای انتخاب کلینیک زیبایی و یا مراکز زیبایی داشته باشید . امید است که انتخابی درست و مطمئن به همراه دریافت خدمات به صورت جامع و کامل را داشته باشید .

با مشاهده ی نمونه کار ها در شبکه های اجتماعی و یا بخش گالری سایت می توانید از تغییرات افراد بعد از مراجعه آگاه شوید . دقت کنید که بسیاری از افراد سودجو با نرم افزارهای ویرایشی نسبت به تغییر در چهره و خوب نشان دادن عملکردشان نسبت به ایجاد اعتماد دروغین ، اقدام می نمایند .

بنابراین توصیه اکید می شود که دقت لازم را داشته باشید تا نمونه کارهای واقعی را مشاهده نمایید تا بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید . همچنین به نحوه ی انجام عمل زیبایی هم دقت داشته باشید که بعد از انجام چه تغییراتی در چهره فرد ایجاد شده باشد .

بعد از انتخاب کلینیک مورد نظر ، حتما مشاوره حضوری دریافت نمایید . در مشاوره حضوری انتظارات خود را بیان کنید و از پزشک بخواهید که با بررسی دقیق مشکلات صورت و یا اندامتان میزان موفقیت و البته تغییرات لازم را پیش بینی کرده و شما را نسبت به این مورد مطلع سازد.

در مشاوره، شما با پزشک بیشتر آشنا شده و نسبت به ایشان شناخت بیشتری کسب خواهید نمود . یکی از مهم ترین بخش های قبل از انجام امور زیبایی ، احساس امنیت خاطر و اطمینان به پزشک مربوطه است که شما را نسبت به انجام عمل مد نظر مصمم می نماید .

همانطور که میدانید بسیاری از امور امروزه به کمک شبکه های اجتماعی و دنیای مجازی انجام می شود ، نظرات کاربران، مراجعین و افراد دیگر را لا به لای فیلم ها و ویدئو های منتشر شده میخوانید ، از این طریق می توان به راحتی بررسی های لازم را انجام داد. در پیج اینستاگرام پزشک یا سایت وی می توان نمونه کارها را دید و مقالات یک پزشک را مطالعه کرد. همچنین در انجمن های مختلفی می توان نظرات بمراجعه کننده گان و میزان رضایتمندی شان از خدمات ارائه شده را مشاهده کرد.

یکی از شکایاتی که مراجعین دارند ، انجام اموری مانند میکرونیدلینگ صورت و یا میکرودرم در آرایشگاه ها می باشد . متاسفانه پروسه ی پیچیده ای برای درمان آسیب های وارد شده به پوست و موی مراجعین نیاز است ، اگر شما رضایتمندی افراد دیگر را بررسی نموده باشید ممکن است کمتر دچار آسیب و ضرر های مالی و جانی شوید. نمونه کارهایی از نتایج موفقیت آمیز جراحی، شیوه مطلوب در جراحی بینی، پاسخگو بودن به نگرانی های بیمار و مراقبت های مناسب و پیگیری همواره اطمینان بخش است. علاوه بر این هنگامی که تأییدهای متعدد از منابع مستقل جمع می شوند، سطح اطمینان خاطر بالا می رود.

تهران شهر بزرگی است که دارای هزاران مرکز برای ارائه خدمات پوست ، مو و زیبایی می باشد ، به خاطر داشته باشید که همیشه گران ترین خدمات به معنای بالاترین کیفیت نیستند! از این رو سعی کنید که انتخابی هوشمندانه داشته باشید تا بتوانید به خواسته ی خود که چهره ای زیباتر می باشد برسید . به یاد داشته باشید که پرداخت هزینه های غیر معقول و نجومی به معنای دریافت خدمات بسیار عالی نیست و شما باید به تمامی موارد توجه ویژه ای داشته باشید. چرا که در فرهنگی که در ایران وجود دارد، متاسفانه بسیاری از عوام بر این باور هستند که بالا بودن قیمت به معنای بهترین کیفیت خدمات است.کلینیک زیبایی و مراکز مرتبط با آن باید هزینه های معقولانه و منطقی برای خدمات خود در نظر بگیرند.


مهم ترین خدمات مرکز زیبایی


همه انسان ها از دیرباز به دنبال زیبایی و جذب زیبایی و جذابیت بوده‌اند. با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی این امکان برای افراد فراهم شده است که مشکلات ظاهری چهره خود را به خوبی برطرف نمایند. امروزه اعمال زیبایی با استفاده از روش های کم تهاجم و بدون جراحی یکی از تکنیک های پرطرفدار برای اصلاح مشکلات صورت است که باعث ایجاد تغییرات بسیار وسیعی در فرم کلی چهره شده و زیبایی و شادابی خواهد شد . خدماتی که در مراکز زیبایی ارائه می شود می تواند کمک بزرگی در اصلاح فرم صورت و از بین بردن آثار پیری در آن بشود .
به طور کلی ممکن است کلیه خدمات پوست و زیبایی در یک مرکز ارائه شود اما مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشد .

تزریق ژل و بوتاکس

عکس سرنگ صورتی

تزریق ژل روشی محبوب و کاربردی برای از بین بردن آثار پیری پوست و مناسب برای افرادی است که دارای چین و چروک مانند اطراف چشم ها، خط خنده و یا شل شدن پوست مانند گونه ها و کم حجم شدن مانند لب ها هستند. هدف آن ها برطرف کردن خطوط و افتادگی های صورت می باشد .

بوتاکس نیز به منظور جوانسازی صورت و برای رفع چین و چروک سطحی و گاها عمیق صورت در نظر گرفته می شود البته باید بدانید که بوتاکس در نواحی نیمه بالایی صورت استفاده می شود و ژل ها برای نواحی واقع در نیمه پایینی صورت به کار می روند. نواحی نیمه پایینی صورت شامل گونه ها، لب ها، خط خنده و چین و چروک های بینی هستند. این نواحی دندان ها و دهان را نیز پوشش می دهند و با تزریق های خارج دهانی در زیر چین و چروک ها روی زیبایی این منطقه نیز اثرگذار هستند.

لیزر موهای زائد از تکنیک هایی است که برای رفع موهایی است که به طور زیاد و ناخواسته در قسمت های مختلف بدن به خصوص نواحی خصوصی رشد می کنند، این اقدام یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در سال های اخیر تقاضا براىانجام آن بسیار زیاد شده است . لیزر به شما کمک می کند که از مراجعه به سالن های اپیلاسیون یا استفاده مکرر و ناخوشایند از تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی خلاص شوید. همچنین به شما کمک می کند که جوش ها و موهای زیر پوستی ناشی از اصلاح نا ملایم برطرف شود. اما لیزر موهای زائد مانند هر تكنولوژى جديدی كه ممكن است مورد سوء استفاده قرارگيرد بسيارى ازكساني كه بدون مطالعه قبلى و صرفاً براساس تبليغات يا قيمت ارزانتر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد كردند را مأيوس كرده است. به همین جهت توصیه می شود که حتما قبل از انجام این امر ، به خوبی در رابطه با دستگاه لیزر و مرکزی که مراجعه نموده اید به خوبی تحقیق نمایید.

لیزر موهای زائد

 پاهای متحرک

لاغری موضعی با دستگاه

خانم چاق

درمان چاقی موضعی در بسیاری از موارد کار سخت و دشواری است اما به کمک دستگاه های لاغری که به صورت مستقیم روی چربی های نواحی مختلف عمل می کنند می توان نتایج خوبی را کسب نمود ، ال پی جی دستگاهی است که سلولیت‌های بدن را می‌شکند و رسوبات چربی را برای خلاص شدن از شر چاقی‌های موضعی و منحنی‌های ناخواسته در بدن از بین می‌برد.

این روش درمانی که کاملا بدون درد و بی تهاجم است ، ایمن و کار آمد بوده و اکنون می‌تواند پیشرفت چشمگیری در لاغری پا و ران شما ایجاد کند. لیپوماتیک اندرمولوژی LPG در درمان سلولیت در همه مناطق، ران و باسن، کاهش افتادگی پوست و چربی موضعی بسیار مؤثر است.چاغی موضعی در قسمت ران و یا پهلو ها ظاهر اندام شما را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث از بین رفتن اعتماد به نفس خواهد شد.

عمل جراحی بلفاروپلاستی شادابی و جوانی را به چشم هایتان باز می گرداند ، به کمک این عمل می توانید 10 سال جوانتر شوید ، همانطور که می دانید چشم ها از مهم ترین اعضای صورت هستند که می توانند تاثیر به سزایی در پیری صورت داشته باشند ، افتادگی آن ها ناراحت کننده و ناخوشایند می باشد .

آقایان و خانم هایی که با ورود به میانسالی دچار افتادگی پلک بالا و یا پایین هستند می توانند برای اصلاح عارضه ایجاد شده از جراحی پلک بر روی پلک های فوقانی، پلک های پایین یا هر دو قسمت کمک بگیرند .اگر نگران پیری چشم هایتان هستید و به تازگی دچار افتادگی و یا پف پلک شده اید گزینه ی مناسبی برای جراحی بلفاروپلاستی خواهید بود .

جراحی بلفاروپلاستی

عکس بلفاروپلاستی


سایر خدمات زیبایی



طب سوزنی با تاریخچه ی هزار ساله از چین وارد کشور های دیگر شده است و در آن تکنیک هایی ارائه می شود که برای بسیاری از درمان ها مفید و موثر واقع می شود ، علم طب سوزنی که قدمت چندین ساله دارد در اواخر دچار تغییرات و آزمایشات فراوانی شده است که حاکی از آن خواهد بود که در جوانسازی صورت نیز کاربرد موثر و شگفت انگیزی را ارائه کرده است ، طب سوزنی با استفاده از سوزن های جامد و باریک ، در نقاط خاصی از بدن وارد می شود تا موجب بهبود سلامتی فرد و درمان بیماری شود. همچنین با استفاده از آن می تواند در تولید مجدد کلاژن و بازسازی بافت پوست کمک گرفت.

از خدمات دیگری که در مرکز زیبایی الماس نیز انجام می شود درمان واریس می باشد ، که از روش های درمانی رایجی که برای رهایی از واریس مورد استفاده قرار می گیرد، لیزرتراپی است. یکی از بهترین لیزرها در این زمینه، لیزر فوتونا است که با اثرگذاری بر روی هموگلوبین خون انجام می شود. افزایش حرارت این دستگاه موجب می شود که مویرگ های مورد نظر سوزانده شوند و مسیر خونرسانی نیز مسدود می شود تا از این طریق رگ های واریسی از بین بروند.

درمان استریا با لیزر برای تمام این ترک های پوستی که به دلایل مختلفی بر روی پوست نواحی مختلف ایجاد شده اند، موثر است. پس با اطمینان کامل می توانید از این روش برای درمان ترک های پوستی خود استفاده نمایید. استفاده از این لیزر برای درمان ترک های پوستی در زنان و مردان رایج است و عمیق ترین ترک ها را نیز از بین می برد.

تزریق مقدار کافی از بوتاکس در فلج کردن عضلات و پیشگیری از چین و چروک ها، همچنین جلوگیری از تعریق های شدید بدن در افراد و درمان میگرن بسیار موثر است. این دارو باید در دمای متعادل نگهداری شود زیرا نسبت به دمای گرم حساس است و در صورت گرمای شدید، عملکرد صحیح خود را از دست می دهد.

به عنوان یکی از بهترین و موفق ترین روش های درمان و پیشگیری از بروز مشکلات پوستی، می توان مزایای متعددی برای مزوتراپی پوست صورت بر شمرد. برخی از این مزایا و فواید عبارتند

برای درمان جای جوش و آکنه لیزر در کوتاه ترین زمان بالاترین نتیجه بخشی را دارد؛ به همین دلیل همواره اولین گزینه درمانی برای متقاضان از بین بردن جای جوش است. همچنین یکی دیگر از مزایای درمان جای جوش با لیزر این است که این اقدام از عوارض بسیار کمی برخوردار است.

افراد می توانند با شرکت در تعداد جلسات مشخصی از لیزر درمانی، مشکلات پوستی عمده خود از جمله جای جوش را در کم ترین زمان، بهترین اثر گذاری و کوتاه ترین دوران نقاهت از بین ببرند.



سوالات متداول شما

اگر سوال دیگری دارید مطرح کنید !

نام خود را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
Message
The form has been submitted successfully!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

 

دکتر حسام الدین هاشمی

گروه پزشکی الماس

مرکز لاغری، پوست و مو
با مدیریت جناب آقای دکتر حسام الدین هاشمی در تهران اداره می شود و در امور زیبایی و جوانسازی سابقه بسیار درخشان و قابل توجهی دارد.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
جوانسازی با طب سوزنی

جوانسازی با طب سوزنی

جوانسازی صورت با روش های زیادی امکان پذیر است. از جمله این روش ها می‌توان به تزریق بوتاکس و تزریق فیلر...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

6 دیدگاه ها
  1. سلام واقعا عالی بود من خودم پاکسازی پوست انجام دادم تو آرایشگاه خیلی پشیمونم

    پاسخ
    • خواهش میکنم . خوشحالیم که مفید بوده

      پاسخ
  2. سلام خسته نباشید من شکمم میخوام لاغر بشه فقط باید چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ
    • سلام با استفاده از دستگاه ال پی جی و روش های دیگه ای که در مرکز ارائه میشه میتونید نتیجه خوبی دریافت کنید .

      پاسخ
  3. من جوش زدم روی صورتم جاهاش همه مونده انگار فرورفته راهکاری دارین درست بشه ؟؟

    پاسخ
    • بله لطفا عکس هاتون رو برامون ارسال کنید در دایرکت اینستا گرام

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *