به مشاوره نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید

ارتباط از طریق واتساپ و دایرکت (0912) 9562639

ساعات کاری همه روزه 10:00 الی 18:00 (تعیین نوبت با هماهنگی قبلی)

گروه پزشکی الماس
مرکز پزشکی الماس » تزریق زیبایی » کاربردهای طب سوزنی در زیبایی
مدت زمان مطالعه۳ دقیقه

کاربردهای طب سوزنی در زیبایی

طب سنتی چینی بر این باور است که بدن دارای کانال های انرژی است که از طریق این کانال ها، حیات و انرژی زندگی به تمام سلول ها، بافت ها و اندام های ما می‌رسد. طب سنتی چینی می‌گوید زمانی که انرژی به خوبی درون این کانال ها جریان پیدا نکند، سبب بروز درد و بیماری می‌شود. حال برای برگرداندن تعادل و توازن به چرخه انرژی بدن، می‌توان از طب سوزنی استفاده کرد. قرار دادن سوزن های ظریف در نقاط مختلف این کانال ها، تعادل را به چرخه انرژی های بدن بازمی‌گرداند. کاربرد طب سوزنی برای زیبایی صورت، چیزی شبیه به بازگرداندن به تنظیمات کارخانه است!

وکتور چهره

جوانسازی با طب سوزنی

جوانسازی با طب سوزنی روش کاملا بی خطری است و عوارض جانبی ندارد. با این وجود، برخی از بیماران پس از اتمام جلسات درمانی، کبودی های خفیفی را نشان می‌دهند. البته این کبودی ها محدود به محل فرو کردن سوزن ها است و پس از یک هفته بهبود می‌یابد و جای نگرانی نیست.

طبق آمار، حدود 20 درصد از افرادی که از طب سوزنی استفاده می‌کنند، بعد از اتمام فرایند، کبودی هایی را روی موضع مورد نظر می‌بینند. برای کاهش احتمال بروز این کبودی ها روی پوست صورت، افراد باید زمانی برای این کار مراجعه کنند که از سلامتی کامل برخوردار باشند.

آیا طب سوزنی دردناک است ؟

اولین سوالی که بسیاری از افراد در مواجهه با طب سوزنی می‌پرسند، این است که آیا این روش درد دارد؟

پاسخ این سوال منفی است زیرا سوزن هایی که در طب سوزنی استفاده می‌شوند بسیار نازک هستند. این سوزن ها حتی از یک تار مو ظریف تر هستند و اکثر بیماران اصلا وارد شدن سوزن ها به پوست خود را حس نمی‌کنند. تعداد کمی از افراد ادعا می‌کنند که هنگام وارد شدن سوزن به پوست، درد خفیفی را تجربه کرده اند.

بسیاری از بیماران بیان می‌کنند که پس از جوانسازی با طب سوزنی، احساس آرامش و استراحت زیادی به آنها دست داده است. علت این احساس آرامش، ترشح اندورفین است. این ماده شیمیایی در اثر ورود سوزن ها به پوست، در مغز ما ترشح می‌شود و حس خوبی به ما دست می‌دهد.

مقایسه تاثیرات طب سوزنی با بوتاکس

جوانسازی با طب سوزنی نسبت به بقیه روش ها از جمله جوانسازی با تزریق بوتاکس، روش کم تهاجمی تری محسوب می‌شود. در تزریق بوتاکس، دوز کمی از سم بوتاکس وارد پوست شما خواهد شد اما با طب سوزنی هیچ ماده شیمیایی وارد پوست نخواهد شد. بلکه سوزن ظریفی به پوست وارد می‌شود و در نهایت همان سوزن نیز از پوست بیرون کشیده می‌شود.

پس از تزریق بوتاکس، تا چند روز و گاهی تا دو هفته، محل تزریق متورم است و به تدریج به ظاهر طبیعی خود بازمی‌گردد. این در حالی است که جوانسازی با طب سوزنی بلافاصله پس از اتمام جلسه درمان، تاثیر خود را اعمال می‌کند.

تزریق بوتاکس در برخی افراد ممکن است با واکنش های آلرژیک همراه باشد اما طب سوزنی در بهترین مرکز طب سوزنی هیچ واکنش نامطلوبی به دنبال نخواهد داشت و برای اکثر افراد قابل استفاده می‌باشد.

دکتر حسام الدین هاشمی

گروه پزشکی الماس

مرکز لاغری، پوست و مو
با مدیریت جناب آقای دکتر حسام الدین هاشمی در تهران اداره می شود و در امور زیبایی و جوانسازی سابقه بسیار درخشان و قابل توجهی دارد.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
جوانسازی با طب سوزنی

جوانسازی با طب سوزنی

جوانسازی صورت با روش های زیادی امکان پذیر است. از جمله این روش ها می‌توان به تزریق بوتاکس و تزریق فیلر...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *